Ett förslag på vattentjänstplan för Högsbys kommun har tagits fram och varit ute på samråd under tiden 29 januari till 29 februari. De synpunkter som inkom under denna period har nu besvarats och vissa ändringar har gjorts i vattentjänstplanen.

Dessa dokument kommer nu finnas för utställning under tiden 17 juni till 14 juli.

Ta del av svar till synpunkter på vattentjänstplanen

Från och med vecka 25 finns vattentjänstplanens dokument att ta del av i kommunhuset, Kyrkogatan 8 i Högsby.

Lämna skriftliga synpunkter

Senat den 23 augusti 2024 behöver skriftliga synpunkter angående utställningsmaterialet ha inkommit.

Synpunkterna skickas via mejl, märk med Vattentjänstplan Högsby, till osk@osk.hultsfred.se

Om du har frågor om vattentjänstplanen kan du höra av dig via mejl till osk@osk.hultsfred.se

Tidigare anslagsbevis
Läs tidigare anslagsbevis med inbjudan till samråd